Онлайн магазини – пазаруване онлайн

Блог за онлайн магазини и оптимизация на готов онлайн магазин

Колко ще струва да отворя онлайн магазин? Част 2

Втора стъпка за отваряне на онлайн магазин: Избор на хостинг.
Хостингът е физическото място където ще се намира вашия онлайн магазин. В никакъв случай не подценявайте изборът на фирмата на която ще поверите съхранението и управлението на файловете си. От това зависи бъдещата безпроблемна работа. Четете по форуми. Търсете мнения. Не се задоволявайте само с няколко препоръки от приятели.
На първо място проверете дали избрания от вас хост може да поддържа онлайн магазин. Някои хостинг компании се специализират само в поддържането на определен софтуер и бихте останали неприятно изненадани, ако още в началото не може да инсталирате онлайн магазина си.
Проверете какви планове ви се предлагат. В началото, когато трафикът към онлайн магазина ви е малък, няма да се сблъсквате с проблеми като натовареност на сървърите и трафик, но постепенното популяризиране и увеличаването на посещенията могат да ви докарат много главоболия, ако се налага да се местите при друга хостинг компания.
Задължително трябва да изберете план, предлагащ реален IP адрес. Това ви е необходимо по две причини. От една страна това ви гарантира, че онлайн магазинът ви няма да е сред стотици други, знайни и незнайни, понякога дори опасни сайтове. От друга страна, само с реален IP адрес, вашия онлайн магазин ще може да поддържа криптирана връзка (SSL). Която е от значение за сигурността на предаването на данни между клиентите ви и онлайн магазина. Имайте предвид, че за реален IP адрес се заплаща допълнително.
Още едно много важно обстоятелство, на което трябва да обърнете задължително внимание – каква поддръжка предлага хостинг компанията, която сте избрали. Дали е 24 часова, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината. Защото онлайн магазина ви работи с такова работно време.

След направено проучване – ако се отвори онлайн магазин – за да се хоства в подходяща хостинг компания – около 600 лв с ДДС / годишно

Колко ще струва да отворя онлайн магазин? Част 1

Решавате да отворите онлайн магазин. Колко ще бъдат първоначалните разходи до отварянето му? Какво е необходимо да заплатите?Ще разгледаме отварянето на онлайн магазин при следните условия: имате регистрирана фирма; ще продавате в България; разполагате с реална стока.

Първа стъпка за отваряне на онлайн магазин: Избор на домейн
Това е името на вашия онлайн магазин. За да е успешно, необходимо е то да отговаря на няколко условия:
да отразява вашата бизнес идея – Независимо дали ще е името на вашата марка или ще обозначава продуктите които ще продавате във вашия онлайн магазин, името на домейна трябва да подсказва с какво всъщност се занимавате.
да е разпознаваемо – Изберете име на вашия онлайн магазин, което ще го открои от останалите. Важно е, вашия онлайн магазин да се отличава от конкурентите си и още при пръв поглед на резултатите в търсачките, вашия потенциален клиент да го разпознае и посети.
да е уникално – Не избирайте името така, че да е почти еднакво с името на друг онлайн магазин или друг сайт. Не само, че това ще доведе до объркване на посетителите, но и най-вероятно те няма да ви запомнят добре и дори и да поискат да посетят вашия онлайн магазин отново, ще бъдат затруднени с откриването му.
да е кратко – Стремете се към кратно име. Вярно, че максималната дължина на име е 67 символа, но едва ли ще очаквате посетителите ви да запомнят и въвеждат всеки път нещо от вида на nai-dobriq-onlayn-magazin-koito-predlaga-dobri-stoki-na-niski-ceni.com. Най-добрата дължина за избор на име е до 5-7 символа. Лесно се въвеждат и още по-лесно се помнят.
да е лесно запомнящо се – Използвайте прости думи или креативни фрази, защото те лесно се помнят, а това ще увеличи връщането на потребители в онлайн магазина ви.
да е географски определено – Много важен е избора на разширението на името на вашия онлайн магазин. Въпреки, че “царят” на домейните е .COM, вие ще продавате в България. Избирайки .BG определяте точно към кого насочвате вниманието и усилията си. Освен това .BG не може да бъде анонимно регистриран, а това гради доверие у потребителя, защото е видно, че зад онлайн магазина стоят реални хора. А това води до увеличаване на продажбите.

Да се отвори онлайн магазин с .BG домейн – 70.40 лв с ДДС / годишно

Аукцион или онлайн магазин?

Въпросът къде да продавате, в аукцион или в онлайн магазин, е от първите, на които трябва да си отговорите преди да стартирате онлайн бизнес. Омаловажавайки сериозността на този въпрос, много хора не си дават сметка, че правилното решение определя до много голяма степен успеха на продажбите. Нещо повече, водени от лични впечатления, от реклами или препоръки на приятел, повечето хора взимат импулсивно решение, без да разбират напълно много съществените разлики между двата начина за онлайн продажба.
Кога да предпочетем онлайн аукцион? Кога да продаваме в онлайн магазин? Кое определя взимането на решение?
Стоките и услугите които ще продавате. Техния вид, особености, тяхната популярност, количество и качество определят в кой начин за продажба трябва да вложите енергията си.
Аукционът най-общо е платформа за продажба и покупка на стоки и услуги чрез наддаване за определен срок, като купувач е този, предложил най-високата цена. Характерно е, че покупко-продажбата не се осъществява веднага, а след определен, предварително зададен период от време. На фокус се поставя отделния предмет (или услуга), който по своему е уникален и неповторим. Акцентирайки върху конкретните му качества и предимства, продавача подтиква клиентите да наддават, докато се достигне максимална цена, на която се извършва продажба. Подходящите стоки, които с успех се продават по този начин са антични предмети, вещи с колекционерска стойност, недвижими имоти, стоки втора употреба, добитък, вина, автомобили. С други думи, продавайте в аукцион само ако вашите стоки или услуги са уникални и неповторими във всяка една отделна бройка. Продавайте по този начин само когато всеки следващ предмет (дори и от същия вид) е за себе си уникален и различен от предишния и за това може да се продаде на различна цена.
Ако продавате масови стоки и услуги с еднакви характеристики и качество, които не са единични бройки, не са уникални и имат точно определена цена, трябва да насочите усилията си в разработване на онлайн магазин. Отворен 24 часа, 365 дни в годината той дава възможност на клиента да пазарува в реално време и без посредник и по този начин да осъществи сделката веднага. Ако отворите онлайн магазин, вие имате възможност да градите доверие между вас и посетителите, защото излизате от анонимността на търга.



Всичко за модерното LED осветление може да научите в най популярният сайт за Осветление krushki.info